PREDSTAVITEV
Podjetje Tibo d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 1993 z namenom podpore avstrijski znamki strojev za razrez ivernih plošč PANHANS, ki je takrat prodirala na trg Republike Slovenije. Z leti smo si nabrali potrebne izkušnje in zaupani sta nam bili še dve avstrijski znamki strojev, OTT in SCHELLING. V kooperativi pa že od samega začetka servisiramo tudi italijanske CNC stroje znamke BIESSE. Stroje, katere zastopamo, dobro poznamo ter se o novostih redno izobražujemo v matičnih podjetjih. Da servis poteka hitro in nemoteno, smo tesno povezani z servisnimi oddelki podjetij, ki nam tudi dobavljajo rezervne ali nadomestne dele. Ker se zavedamo, da mora biti čas od pojava napake na stroju, do ponovnega obratovanja čim krajši, smo na sedežu podjetja uredili skladišče. Imamo lastno zalogo tistih rezervnih delov, ki se pogosteje kvarijo in tudi tistih, katerih je daljši rok dobave.
SERVIS strojev za obdelavo lesa izvajamo po naslednjem postopku. Že ob prvem stiku s stranko, ki je po telefonu ali e-poštnem naslovu poizkušamo skupaj locirati napako. Z dobro pomočjo stranke se napaka lahko že odpravi ali pa se vsaj odkrije poškodovani element, kateri se takoj naroči, v kolikor ga nimamo na zalogi v našem skladišču. Nato se ob dobavi pokvarjenega elementa obišče stranko in odpravi napako. V dogovoru s stranko pa lahko element tudi pošljemo po pošti in ga stranka zamenja sama z našimi natančnimi navodili. Tak način dela nam prihrani veliko časa, stranki pa skrajša čas, ko je stroj v zastoju in zmanjša strošek popravila.
REZERVNI DELI so najpomembnejši element servisa. Pomen originalnih rezervnih delov je ključen, ker so bili ti narejeni ali izbrani za točno določeni model stroja in so bili preizkušeni v sami tovarni. Zamenjava z drugimi elementi lahko vodi v hitro odpoved le-teh. V najslabšem primeru vodi do drugih poškodb na stroju, saj včasih ne moremo predvideti vse vplive in parametre, katerim bi moral element zadostovati. Na dolgi rok so originalni deli tudi cenejši. Pri nas lahko kupite vse rezervne dele zastopanih znamk. Garancija na rezervne dele velja samo z našo vgradnjo le-teh, razen ob predhodnem posebnem dogovoru s stranko.
ŠOLANJE nam vsem omogoča, da s strojem upravljamo pravilno in da ne pride do poškodb stroja zaradi nevednosti, ali v najslabšem primeru celo do telesnih poškodb operaterja. Z izobraževanjem stroj znamo bolje izkoristiti, uporabiti prikrite funkcije in napisati nekatere programe na krajši, hitrejši način in si s tem prihraniti veliko časa. Pravilno vzdrževanje stroja po predpisih proizvajalca podaljša časovno dobo delovanja stroja in manj okvar. Ob nakupu novega stroja je šolanje vključeno že v montažo samega stroja, lahko pa se stranka tudi kasneje odloči in poskrbi za obnovitev znanja ali morda pomoč pri izvedbi posameznega projekta. Naknadno je mogoče tudi doplačati vse posamezne programske pakete za pisarno, kot tudi dodatne programske module za stroj.
ODDALJENA POMOČ je dobrodošla še posebej v primerih, ko je stranka od našega sedeža oddaljena več 100 km. Na vseh novejših strojih so danes že nameščeni PLC sistemi, ki so direktno povezani z glavnim računalnikom in je preko njega mogoče spremljati "trenutno" stanje vsakega vhodno/izhodnega signala. To dejstvo poveča možnosti, da napako vsaj najdemo, če že ne odpravimo kar iz naše pisarne povezani preko interneta. V ta namen smo kupili licenčno verzijo programa TeamViewer za povezavo z oddaljenim računalnikom. Vse kar potrebuje stranka je povezava stroja z internetom in "QS" verzijo TeamViewerja, ki jo lahko snamete na naši spletni strani.